sestdiena, 2015. gada 11. aprīlis

neplānots eksperiments virtuvē

Īsti nezinot vajadzību, nedēļas vidū iepirkās man 3 avokado. Vakar vīrs vēl pavilka uz zoba, ka esmu atkal iepirkusi produktus, ko viņam pēc tam būs jāizmet... Šorīt, kad galopa tempā pārskrēju FB sienai, pamanīju interesantu recepti. Tā kā brīvdienu brokastis mums nav iedomājamas bez lielajām plānajām pankūkām, bet ābolu zapte jau vairs nerullē, bija skaidrs, ko liksim pankūkās.
Procesa laikā džeki man plivinājās rinķī, tādēļ biju skeptiska par to, vai ēdīs, jo avokado noteikti nav topa produkts. Sanāca arī nedaudz atkāpties no oriģinālās receptes - saldumam izmantoju 5 tējkarotes tumšo cukura  sīrupu, jo medu likt negribēju, bet ķlavu sīrups nebija. Iedevu nogaršot, saņēmu ietekumu garšas uzlabošanai pielikt karoti iebiezināto pienu, un krems tika atzīts par labu esam. Kad tinu iekšā pankūkā, nozibēja neliels nesamalts avokado gabaliņš. Lielais izbrīnā iepleta acis un teica, ka nebutu iedomājies, ka pamatā ir avokado! Ja godīgi, tad arī es bez tādas receptes izlasīšanas nemaz nebutu iedomājusies, ka no avokado var uztaisīt kaut ko saldu! 
Šī eksperimenta kontekstā iedomājos, ka nejaušību laikam nav - kāds zināja, ka sestdienas rītā izlasīšu tādu recepti un lika man 3dienas vakarā nopirkt avokado bez konkrēta mērķa!

Nav komentāru: