otrdiena, 2022. gada 5. jūlijs

bez aizķeršanās

To, ka viņai šogad būs 12.klases izlaidums, es zināju. Kā nonācām līdz tam, ka es šūšu kleitu, precīzi aprakstīt nevarēšu. Iespējams, kādā sarunā dēlam būšu minējusi - ja ar gatavas meklējumiem galīgi nevedas, varu uzšūt. Tikai jāsaprot, ko! 

 


Šis piedāvājums dzirdīgas ausis bija sasniedzis ļoti ātri. Kaut kad līdz manīm nokļuva internetā noskatītas kleitas bildes. Klāt komentārs, ka tik "plika" mugura gan nebūs pieklājīgi.  Tā nemaz nebija problēma - ja jau jāšuj no nulles, tad mugurpusi varam sataisīt kā vajag. Audumu izvēlē gan mums domas atšķīrās. Es sliecos uz linu, viņa - kaut ko svinīgāku. No sirojuma kaimiņvalsts bāzē atvestie audumi tika izbrāķēti.  Kad metāmies iekšā Rīgas veikalos, abas bijām vienisprāt - vajag kokvilnu! Un pirmajā veikalā arī atradām vispiemērotāko - baltu kokvilnas audumu ar ļoti skaistu spīdumu un lāsumiem... 

Mans prāta dators uzsāka ierasto, no ikdienas pienākumiem neatkarīgo, apsmadzeņošanas procesu, meklējot pareizos risinājumus, idejas, vīzijas, tehnikas un miljons citas ar kleitu saistītas nianses. Viņa, neskaitot neziņu par to, kādas kurpes vilkt, bija apbrīnojami mierīga. Savukārt es jau dzīvoju ar dzelžainu grafiku jūnijam - komandējums, darbs un vakaros - sākumā dāvana, pēc tam kleita. Dzīve šajā grafikā vēl pamanījās ietūcīt saslimšanu ar C19... Visi, kas mēģināja man piespēlēt ko citu šujamu/ gatavojamu, saņēma nelokāmu atteikumu - varu tikai pēc 29.jūnija! 

Piektdienā, Jāņu dienā, piedzīvoju teju panikas lēkmi - izlaidums jau trešdien, bet man tik vien kā audums šūšanai sagatavots! Plāni atlikušajām divām brīvdienām nebija, tādēļ metos iekšā procesā... Zinot, kā pēdējā brīdī šujot mēdz pīties pirksti un niķoties visa iespējamā tehnika, kaut kur tālā, bet manāmā apziņas stūrī sēdēja draugs stress. Tomēr skaidrs plāns padarīja procesu patīkami raitu. Trīs maketi augšdaļai, viena pielaikošana kleitai un pirmdienas vakarā plānoju jau atdot. Nesanāca - perfekcionistu pārim (arī mans Lieliskais ir sācis pamanīt manos šujamdarbos nianses, kuras ne katra sieviete pamana😆) svārku oderes garums bija pāris cm par īsu! Vakarā pirms izlaiduma kleita devās uz valkātājas mājām, papildināta ar romantisku mežģīni. 




Nav komentāru: