trešdiena, 2015. gada 17. jūnijs

Pirmā kleita....

Divas lietas, kas ik pa brīdim man atgādināja, cik ļoti tās man patīk - kleitas modelis no austrāļu studijas mājas lapas un audums, kas bez īpaša mērķa tika pamanīts interneta veikalā. Pirmais realizācijas brīdi gaidīja ilgi. Otrs - līdz beidzas atlaides :D Nu nevar tak skaistu audumu nopirkt uzreiz un ar atlaidi - vajag domāt līdz brīdim, kad jāmaksā vairāk! Tā kā jamie abi bija pamanījušies manā prātā satikties tad, kad sāku domāt, ka vajadzētu sapucēties uz dēla izlaidumu, tad arī krenķis par nav-ko-vilkt-mugurā pirms šī pasākuma izpalika. 
Brīnumainā kārtā, šoreiz ar laika plānošanu man viss bija kārtībā - līdz izlaidumam vēl pāris nedēļas bija palikušas, kad sāku rāpot pa grīdu - no sākuma griežot un līmējot papīru, bet pēc tam jau sperot zibeņus, kad vajadzēja audumu griezt! Tādu pārbaudījumu sev sagādāt protu tikai es - pirmajai kleitai izvēlēties visu no sarežģītā gala - slidenu audumu un kleitas modeli, kas jāpiegriež slīpajā diegā! Neieslīgšu detaļās, zinātāji sapratīs, nezinātājiem salīdzinājums - tāpat kā plāno, caurspīdīgo plastmasas maisiņu vējainā laikā salocīt it kā viņš no ruļļa veikalā tikko noplēsts! 
Izdarīju, jo mērķis tak ļoti iedvesmojošs!
Vīle pēc vīles, dažas n-reizes pāršūtas, jo arī te sava specifika, Lieliskā neaizvietojamā palīdzība spraužot adatiņas piemērīšanā un dzēlīgie komentāri arīdzan, mirkļi, kad viss tiek novākts teju uzreiz, jo valda "kāda-x-pēc-man-to-vajadzēja" emocijas, diegs, kas pinas un pinķerējas, līdz dienu pirms pasākuma varu kā laiska kaķe murrāt apmierinājumā - izdevās viss kā iecerēts un galvenais - paspēju vēl iepriekšējā dienā gulēt aiziet!

2 komentāri:

Unknown teica...

nu super izskatās :) un izklausās pēc cīņas ar sevi
Man kā totālam nešuvējam jautājums - kuros interneta veikalos ir vērts skatīties audumus?

Laura teica...

Paldies! Tā cīņa ar sevi mijas ar izdošanos, tādēļ kopumā nav tik traki.
Par interneta veikaliem nemācēšu pateikt - šī bija pirmā reize, kad tā izdarīju un nezinu vai tā darīšu vēl kādu reizi, jo tomēr gribas apčamdīt pirms pirkšanas. Man tik ļoti iepatikās raksts, ka pārējais jau bija maznozīmīgs. Veikalā diez vai būtu tādu nopirkusi tieši tā slīdīguma dēļ. Šis ir no abakhan.lv